Naradi - sroubovaky

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Prosinec 13 10:46:14 CET 2020

V praci smejdy? (Je fakt ze je to bohuzel v dnesni dobe standard a
spoustu veci neni dodelanych a jsou k nicemu.)

Je to na houby pokud delam robotu dve hodiny misto 5 minut. (Naposledy
krimpovani LAN konektoru...) A pokud je to na firme tak jeste v pohode,
ale kdyz jste u zakaznika tak je to ostuda a vracite se zbytecne domu
pozde v noci.

Chce to ale nejaky rozumny kompromis. V praci mame nektere znackove boxy
s naradim. Stranovy klic cislo sedm, ktery mi zabavili na letisti, stal
300 Kc.

Michal Gregor