DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Čtvrtek Prosinec 10 18:25:05 CET 2020

Za 2500 Kč to postavíte i z úplně nových komponentů, nebude to mít
DAB, ale k čemu, když to bude mít Wifi: Android mobil, držák, PC
reproduktory, všechno to přiděláte na kuchyňské prkénko a bude se to i
tematicky hodit do té kuchyně :-)

https://www.alza.cz/alcatel-1-2019?dq=5881119
https://www.alza.cz/c-tech-spk-09-cerne-d5685808.htm
https://www.alza.cz/swissten-b2-drzak-na-sklo-nebo-palubni-desku-d6133675.htm