DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Čtvrtek Prosinec 10 12:24:38 CET 2020

Myslim, ze je to zde. Tady se da radio managovat 😊

https://smartradio.frontier-nuvola.net/

S pozdravem Raven

Vraj to ide cez nejaku speci cloud web adresu, tam si date nejake unikatne ID vasho prijmaca (najdete zahrabane v menu, alebo v aplikacii UNDOK na androide) a date url streamu a malo by sa to nejak cloudovo dostat do prijmaca. Skusal som to kedysi za cias vTuneru, ale neslo to.
Teraz neviem.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.