DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 10 19:20:13 CET 2020

No to nemusím nic stavět.  Starší mobil tu mám Hua P-9 , funguje, jen je
odložený.
K tomu BT reprák a je to hotové.
Tady jde o to, že to zařízení z Lidlu je komfortnější, má DO a kompaktní -
nemusím řešit napájení.
Ovládání toho telefonu z rukama od těsta taky nebude buhvíjaká hitparáda a
už vůbec si neumím představit
mojí ženu, (která obecne chytré telefony nemá ráda) jak to ovládá.

Bez
virů. www.avast.com
<#m_-135708147052862641_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

čt 10. 12. 2020 v 18:25 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>