Kondenzátor v zdroji

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Prosinec 9 00:01:17 CET 2020

Pri kondenzatore do spinaneho zdroja si hlavne dajte pozor na ESR, v
datasheetoch pripadne ekvivalentny udaj tan delta. Hlavne sa to tyka
tych ostatnych kondenzatorv na sekundarnej strane. No aj filtracny
kondenzator usmerneneho sietoveho napatia je sice dobijany len 100Hz
polvlnami, ale vybijany je vysokou frekvenciou do trafa.

miro