Re: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

Ota Herm ota na herm.cz
Úterý Prosinec 8 23:23:52 CET 2020

On Tue, Dec 8, 2020 at 8:23 PM David Obdrzalek <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>
wrote:

> Podle mě jsou naopak Průšovy tiskárny naprosto, opakuji NAPROSTO, ideální
> pro
> začátečníka. Fungují ihned po vybalení z krabice nebo smontování
> stavebnice podle
> srozumitelného českého návodu, podpora výrobce skvělá, materiál taky.
> Prostě na
> první našlápnutí naskočí a jede.

Dlouho jsem měl Rebela 2, ale letos na jaře jsem přešel na Průšu MK3S s
multimateriálem. Je to fakt velký posun k lepšímu. S MK3S se tiskne
spolehlivě a pohodlně. S Rebelem byl každý tisk loterie, jak to dopadne.
Vícemateriálový tisk už nějaké mouchy má, výměna materiálu občas zahapruje,
ale i tak to funguje a dává pěkné výsledky.

Magnetická pružná podložka je ve srovnání s BuildTakem na skle v podstatě
zázrak. Chce to vzít rovnou obě, každá se hodí na něco (hladká na PLA,
zrnitá na PETG). První vrstva vytištěná na zrnitý povrch vypadá fakt moc
pěkně. Zatím za 3/4 roku zcela minimální opotřebení na tiskových
podložkách...

Rebel 2 byl ve své době zajímavý, ale dnes už je to poněkud jinde.

Na druhou stranu, u Průši cokoliv objednávat je peklo, nestíhají to. U
Petra to bylo vždy fajn, poradil, doporučil a zásilku odeslal obratem.

OH