Re: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Prosinec 8 21:37:28 CET 2020

Toto mě zaujalo. Mě dělal bloby Rebel2Z a strašně jsem se natrápil, než
jsem přišel na to, že se procedí určitá část materiálu kolem závitu
trysky. U PETG to dělalo pořád.
Protože jsem u tiskárny neseděl celou dobu tisku, tak to nešlo poznat.
Jen najednou byla tryska nabalená a skáplo to z ní na výtisk a bylo veselo.

Oprava - do hliníkové kostky extruderu jsem udělal díru a závit na
šroub, který zajistil spoj mezi kostkou a trubičkou heat breaku proti
protáčení a to samé jsem udělal v chladiči. Nyní díky tomu po nahřátí
dotáhnu trysku proti trubičce heatbeaku a už nic neteče.

Oja