Re: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 8 21:27:30 CET 2020

Tady je ještě jeden aspekt, za cenu Průšy mám cca 4 Endery.  A tiskne Průša
4x lépe?
Kamarád má cca 3 roky starého Průšu , já mám Endera  3 Pro cca 2 roky.
On na tom Průšovi stále bojuje s vytvářením "blobů" na extrudéru.Už tam má
druhý,
stále se mu nečekaně začnou tvořit. Stále něco , kalibruje , laboruje.
Možná je tam nějaký problém, ale nedaří se mu na něj přijít.
 Mě se to nikdy nestalo. Sestavil jsem to, postavil a od té doby tisknu.
Nic jsem neladil, nehýbal s nastavenými teplotami...
Nedovolí si nechat Průšu tisknout bez dozoru. Já to nechávám bez dozoru
stále.
I když havárie už taky byla, roztočila se matka držící terč na zásobníku
filamentu ( z boku )
a cívkat spadla na stolek.  U Endera je na horní hrazdě.
Chvilku to tam asi pěkně cvičilo , ale nejspíš tiskárna poznala, že je něco
špatně ( odběr motorů??) a zastavila se s tím, že na displeji se objevilo
něco ve smyslu
e při tisku se objevil problém a že to bylo odstavené.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>