RE: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Prosinec 8 20:43:05 CET 2020

:-) Taky by mě to zajímalo. Tisknu Rebelem, nejčastěji vrstvu 0,4.

Co se týče začátečníků, tak hlavní je co od toho očekává a jak silnou tryskou bude tisknout.

Jeden známej si koupil Průšu, že si bude tisknout plováky, co mu normálně tisknu já. Je to dutý tvar z ABS, aby se to pak dalo ohladit a utěsnit v acetonu. (teda celkově je to objekt maximálně nevhodnej pro tisk) A myslel si, že hned vytiskne plováky:-) Hrozně se divil, že mu to praská, rozpadá se, … Vlastně celou dobu bojuje hlavně s tím, že já to tisknul tryskou 0,5, on má jen 0,4. Kdyby objednal 0,5, už jí dávno měl, takhle dodnes bojuje s 0,4:-)

PH

Od: David Obdrzalek
On 8 Dec 2020 at 14:59, JAROSLAV LUKEŠ wrote:
> Mám v práci Rebel2Z a je to úplně jiná liga oproti číně nebo Průšovi.
> Můžu napsat to samé.
>
>  Jediné, co s Rebelem nebo lepší čínou nejde, je velká tloušťka vrstvy
> (0,4mm) neboť tiskárny jsou stabilní a pevné
Tomu nerozumím.

> oproti "gumovému" Průšovi, který tu tlustou vrstvu tou svojí nestabillitou i tak
> bez potíží "zalisuje".
> 0,3 je tak maximum co jde u 0,4 trysky a raději používám 0,2.
A tomuhle už vůbec ne.

Mohl byste to prosím nějak vysvětlit?

Podle mě jsou naopak Průšovy tiskárny naprosto, opakuji NAPROSTO, ideální pro
začátečníka. Fungují ihned po vybalení z krabice nebo smontování stavebnice podle
srozumitelného českého návodu, podpora výrobce skvělá, materiál taky. Prostě na
první našlápnutí naskočí a jede.

(nevylučuji, že fajnšmekři mají svoje jiná zařízení, která si umí vytunit a budou
lepší neš Průúšovy cvičky, ale o tom tohle vlákno přece vůbec nebylo).