RE: Laser modul ovládání

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Prosinec 8 12:10:40 CET 2020

Díky za potvrzení.

Začal jsem měřit tu desku Laseru a vypadá to, že je pryč regulace proudového zdroje.

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiří Majzlík Nemeček
Sent: Monday, December 7, 2020 7:09 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Laser modul ovládání

Nevím, jaký přesně máte, ale můj 3W to má taky tak, že bez PWM svítí naplno. Přivedením PWM se potom normálně reguluje výkon. Má to ještě nějaký analogový vstup, ten jsem ale nezkoušel.

Na driveru je spínaný předregulátor z 12 na asi 5V a z těch je potom napájen lineární proudový zdroj laseru vypínatelný PWM.

JMN