Re: Laser modul ovládání

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 8 19:37:30 CET 2020

A máte to správně připojené?
Pokud to svítí, a laser nehoří, tak proudový zdroj asi funguje.
Pokud by ta regulace skutečně odešla, tak už byste laserovou diodu usmažil.

Nenapsal jste, jaký laser máte. Některé drivery mají přepínač PWM/analog.
Ten "analog" ale žádné opravdové analogové řízení není, jen se analogové
napětí na vstupu vevnitř převede na PWM.
Pokud to Váš driver nemá, tak je docela dobré si tam doplnit odpor
pull-down, aby při odpojení řízení laser zhasnul.

PL