Re: Laser modul ovládání

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pondělí Prosinec 7 19:09:00 CET 2020

Nevím, jaký přesně máte, ale můj 3W to má taky tak, že bez PWM svítí
naplno. Přivedením PWM se potom normálně reguluje výkon. Má to ještě
nějaký analogový vstup, ten jsem ale nezkoušel.

Na driveru je spínaný předregulátor z 12 na asi 5V a z těch je potom
napájen lineární proudový zdroj laseru vypínatelný PWM.

JMN