Re: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 7 22:26:56 CET 2020

Souhlasim, Ten ender 3  je urcite dobra volba.
Mam Ender 3 PRO uz 2 rok a "sdělal" jsem cca 30 kilových zásobníků PLA a
PETG.
Tiskarna ma sve misto ve sklepe a dosud jede naprosto bez problemu.
Na zacatku bylo treba dotisknout nekolik doplnku ( vedeni filamentu, drzak
zasobniku,  ruzne krytky.... )
Ta magneticka podlozka je super - dobre se z toho ulamujou vetsi vytisky.
Jen doporucuji opravdu venovat maximalni pozornost serizeni. Kolecka jsou
na "excentrech" , vule se steluji tam.
Ja si hned v zacatku udelal tryskou extruderu v podlozce "brazdu" nebot jem
nesesteloval vyskove stolek.
K tomu je dobre pouzivat list papiru - musi lehce drhnout mezi tryskou a
podlozkou po cele plose stolku.

Ja  jsem cekal 3 tydny na novou podlozku. Kolega zas mel novy  stolek krivy
- zkontrolujte si rovinu stolecku.
Bez problemu mu poslali novy - uz rovny.
Tiskarnu jsme sestavili se synem podle pekneho prilozeneho videonavodu za
cca 2 hod?
Prilozeny filament jsem pouzil na zkousku - smrdel jako bolava noha, ale
stacil na testovaciho pejska.
 Dalsi koupene z CZC - OK..
Nezdary asi po 10 vytisku byly dane umastenou podlozkou od prstu.
Nedrzela zakladni vrstva, odlupovaly se prvni nite.
Staci obcas umyt isopropylem a zas to je OK.

Ted se zrovna  tisknou vanocni ozdoby. Rovinne, cca 3mm silna kolecka s
ruznymi motivy. Z bileho PLA.
Nejvetsi uspech jsou vykrajovatka. A pistalky pro deti do skoly "za
odmenu"... ( pochvala od zeny )

po 7. 12. 2020 v 21:14 odesílatel JP <dodo.hw na jnc.cz> napsal:

> Pocitejte s tim, ze i kdyz je to vcelku solidni tiskarna, tak je potreba
> vsechno zkontrolovat a seridit.
>

> JP

Bez
virů. www.avast.com