RE: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Pondělí Prosinec 7 22:47:11 CET 2020

Ja bych prihodil bilou PETG, ma byt vodeodolnejsi nez PLA a vic vydrzi.

Ocelovy kartacek na trysku je taky potřeba.

--

S pozdravem

Tomáš Dresler

+420 606 756 606

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, December 7, 2020 10:27 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

Souhlasim, Ten ender 3  je urcite dobra volba.

Mam Ender 3 PRO uz 2 rok a "sdělal" jsem cca 30 kilových zásobníků PLA a PETG.

Tiskarna ma sve misto ve sklepe a dosud jede naprosto bez problemu.

Na zacatku bylo treba dotisknout nekolik doplnku ( vedeni filamentu, drzak zasobniku,  ruzne krytky.... )

Ta magneticka podlozka je super - dobre se z toho ulamujou vetsi vytisky.

Jen doporucuji opravdu venovat maximalni pozornost serizeni. Kolecka jsou na "excentrech" , vule se steluji tam.

Ja si hned v zacatku udelal tryskou extruderu v podlozce "brazdu" nebot jem nesesteloval vyskove stolek.

K tomu je dobre pouzivat list papiru - musi lehce drhnout mezi tryskou a podlozkou po cele plose stolku.

Ja  jsem cekal 3 tydny na novou podlozku. Kolega zas mel novy  stolek krivy - zkontrolujte si rovinu stolecku.

Bez problemu mu poslali novy - uz rovny.

Tiskarnu jsme sestavili se synem podle pekneho prilozeneho videonavodu za cca 2 hod?

Prilozeny filament jsem pouzil na zkousku - smrdel jako bolava noha, ale stacil na testovaciho pejska.

 Dalsi koupene z CZC - OK..

Nezdary asi po 10 vytisku byly dane umastenou podlozkou od prstu. Nedrzela zakladni vrstva, odlupovaly se prvni nite.

Staci obcas umyt isopropylem a zas to je OK.

Ted se zrovna  tisknou vanocni ozdoby. Rovinne, cca 3mm silna kolecka s ruznymi motivy. Z bileho PLA.

Nejvetsi uspech jsou vykrajovatka. A pistalky pro deti do skoly "za odmenu"... ( pochvala od zeny )