Re: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

JP dodo.hw na jnc.cz
Pondělí Prosinec 7 21:14:02 CET 2020

Zdravim,
Ender 3 pro ma plastovou magnetickou podlozku. Ta lepidlo nepotrebuje a
celkem to drzi.
Hrani urcite zacnete s PLA. Na zkomplikovani si hrani casu dost ;-)
S necim od PLASTY MLADEČ neudelate chybu a urcite si spulku do zacatku
kupte.
Pocitejte s tim, ze i kdyz je to vcelku solidni tiskarna, tak je potreba
vsechno zkontrolovat a seridit.

JP