Kviz na stvrtok -

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 5 21:28:46 CET 2020

Ten můj dotaz samozřejmě nebyl myšlen tak, že bych skutečně nevěděl, jak
něco takového změřit. ;-)
Chtěl jsem tím jen demonstrovat tak trochu nesmyslnost parametru "fázové
napětí" v tomto konkrétním zapojení.
Je to v daném případě jen umělý konstrukt, vzniklý přenesením zkušeností
z jiné oblasti (běžný 3f rozvod) někam, kde už celkem k ničemu není.

PL