Kviz na stvrtok -

Vlastimil.Kriz na seznam.cz Vlastimil.Kriz na seznam.cz
Sobota Prosinec 5 21:11:26 CET 2020

Děkuji. HW-list už nějakou dobu sleduji, ale děje se tu toho tolik, že jen
občas otevřu něco, co mě zajímá A tady jsem si říkal, že k tomu mám i co
říct. Pedagog nejsem, i když by mě ta práce bavila. Nicméně jsem nějakou
dobu působil na VUT ;-)

Co se týče odpovědi na otázku p. Labaje, kde bych ta fázová napětí měřil,
tak přesně jak píše pan Otta - proti virtuálnímu středu. K měřáku se dá
sehnat přípravek, který jej z těch 3 napětí vytvoří. Rozebrané jsem to
neměl, ale předpokládám, že uvnitř budou nějaké přesné odpory nebo jiný druh
impedancí zapojené do hvězdy.

Vlastimil Kříž