Re: Elektrický ohradník - problém se zatuháváním Atmega328

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Sobota Prosinec 5 20:14:15 CET 2020

No těžko radit. Není vidět spodek desky. Vidím že ferity na vývodech už
zkoušíte.

Zespoda desky. Zkuste z napájecího stabilizátoru přímo na napájecí
vstupy +5V a GND natáhnout nejkratší cestou vodiče 0,8mm, 0,5mm2.

Přímo na napájecí piny procesoru  naletujte kondíky 1n, 10n, 100, 10uF.

Pak nějaká společná zem GND a všechny vstupy ošetřit transily...

Petr