Re: Elektrický ohradník - problém se zatuháváním Atmega328

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Prosinec 5 20:47:00 CET 2020

Zdravím,

tady je vidět deska:

https://cloud.zapadlo.name/index.php/s/yZfgm4iP8Fc64wL

Okolo výkonových tranzistorů je natažen "žebříček" z 0,8mm drátu zem.

Cpu Atmega má hned vedle napájecích pinů kondenzátor, tuším že jsem tam
dával  100nF anebo  47nF.

Petr