Kviz na stvrtok - cast 2

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 5 17:40:00 CET 2020

Ano, přesně tak to je.
Běžné malé motory do nějakých 2kW jsou většinou v provedení D/Y
3x230/400V (větší se pak dělají většinou 400/690V).
Ta konfigurace D, tedy 3x230V, je přesně to, co na svém výstupu
poskytuje běžný měnič s 1f napájením.
Pokud má být připojen přímo do 3f sítě, tak pak v konfiguraci Y, tedy
3x400V.

Jinak "střídač" je něco jiného. Máte předpokládám na mysli frekvenční měnič.
Jestli ho budete kupovat, tak mějte na mysli, že není měnič jako měnič.
Výbavou, kvalitou a životností jsou mezi nimi značné rozdíly.

PL