Kviz na stvrtok - cast 2

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Prosinec 5 17:23:18 CET 2020

Fajn, tak abych si z toho odnesl i praktický poznatek pro život.

Mám doma stojanovou  vrtačku s třífázovým motorem a koupím si k ní
"typický" střídač bez zdvojovače. Takovouhle rekonstrukci nářadí určitě
plánuje řada kutilů...

Asi budu mít na výběr střídač s napájením 1f a 3f, ten 1f je horší případ.

Musím tedy ten motor přepojit z hvězdy do trojůhelníka, a jestli to ten
motor neumožňuje tak mám smůlu?
Lubor