Kviz na stvrtok - cast 2

Sobota Prosinec 5 17:15:02 CET 2020

Zprovoznoval jsem menic na asynchronni motor 300kW a vzhledem k tomu, ze
se povedlo instalacni firme ho trosku odpalit, tak jsem se s konstrukci
seznamil i docela podrobne - normalne tam byl 3f usmernovac a +/- tech
300V, cili celkem 600V pro IGBT mustek.
Slusna byla kondenzatorova baterie ale subjektivne o dost mensi, nez
bych si na proudy kolem 600A predstavoval, asi ty 3 faze maji sve
kouzlo. Proste 2 krabice menicu paralelne velikosti klasickeho PC plus
triakovy predregulator, asi pro omezeni proudove spicky, o neco mensi.
Male rozmery mne docela prekvapily.
Ono opravdu kdyz ma byt simulovana 3f sit 400V, tak to musi byt +/- a s
tim se asi nenadela nic.