Kviz na stvrtok - cast 2

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 5 17:29:47 CET 2020

Nechci se přít. Ale měničů jsem měl v rukách už opravdu dost.
Možná jsem Váš post pochopil špatně. Píšete, že tam bylo něco jako
zdvojovač?
Pokud ano, tak s dovolením nevěřím. Sice se asi dělají i různé exotické
konstrukce, ale stejně nevěřím.

Pokud to byl měnič pro motor 300kW, tak měl jistě napájení 3x400V (nebo
i víc).
Tady po usměrnění nějakých 560V.
A to mu pro znovuvytvoření 3x400V stačí.

PL