LED filementova "ziarovka" - zapojenie

Sobota Prosinec 5 17:05:21 CET 2020

Asi bude mit velky vliv i setrvacnost luminoforu? Ja myslel, ze ty
filamenty jsou bez dalsi elektroniky a omezeni presne na sitove napeti,
ted jsme instalovali venkovni lucerny 10ks na ochoz a dalsi 4 filamenty
mam roky na osvetleni terasy a balkonu - proste, kde neni potreba, aby
to svitilo a je to spis na efekt, zadna zatim neodesla abych to
rozpitval. Ale blikani nepozoruju.
Kde jde o svetlo, davam bezne LED za 60-80Kc, vetsinou Tesla a ty maji
asi menic - dosvid po cvaknuti vypinacem je dost evidentni. Taky zatim
zadna neodesla.