LED filementova "ziarovka" - zapojenie

Sobota Prosinec 5 11:35:03 CET 2020

No a nebo nekupovat žárovky z Číny. Blikání LED žárovek jsem si všiml
jednou a ty byly koupené sice v kamenném obchodě, ale u Vietnamce. Ale
je to sotva postřehnutelné.

Teď jsem se stěhoval a v novém bytě jsem mj. měnil všechna světla a
většinou jsem dával LED žárovky GU10 nebo E27, nebliká mi nic.
Svítidla a žárovky jsem kupoval v OBI (Briloner) nebo v Globusu (Emos
LED bodovka, Retlux E27 filament). Ve stolní lampě mám žárovku IKEA.
Nebliká mi nic.

Pavel Kadečka.

so 5. 12. 2020 v 10:41 odesílatel Vláďa Anděl