LED filementova "ziarovka" - zapojenie

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 5 11:55:46 CET 2020

Existují LED žárovky, které jsou udělané tak, jak mají být. Bez kompromisů,
uvnitř je spínaný zdroj proudu, chlazení vyřešené mohutným hliníkovým
spodkem.
A to vše při zachování velikosti a kompatibility žárovky.
Problém je, že taková LED žárovka je hodně drahá.  A soudě dle toho, že se
taková LED žárovka nedá najít ve sběrných koších vyřazené elektroniky jsou
asi málo kupované a nebo se nerozbíjí...
Já mám takové dvě, u jedné byl odlepený čip ( a spálený ) u druhé jen
rozbitá plastová baňka, žárovka normálně jede....
Elektronika není jen v patici, je "rozlezlá" v dolní části dutiny žárovky.
Takže se tam vejde vše potřebné.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

so 5. 12. 2020 v 10:41 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>