OT NB na praci Re: Uklid veci

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 3 10:14:01 CET 2020

Ja vim a mel jsem notebook (ve sve dobe) v podobne cenove hladine. Ale
fyzika je prece fyzika. Jakmile ten procesor/GPU jede na plny vykon,
produkuje teplo a to musite dostat pryc. V tom omezenem prostoru neni
sance uchladit to pasivne, takze aktivne. Je to male, maly vetrak, takze
vysoke otacky a vysoky kraval. S tim zadne razitko na certifikatu nic
neudela. Nebo kde se pletu?
J.