OT NB na praci Re: Uklid veci

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 3 11:42:15 CET 2020

Dd,
nainstaloval jsem si kvuli tomu nejakej hwmonitor cico to je a pustil
kompilaci...natacet to na video asi nemusim....tohle je screenshot
celeho plochy. Vetraky ten bazmek neukazuje, ale podle uefi nejdou nikdy
pres 2000rpm.

http://www.cncnet.info/galery/zbook.jpg

Kompiluji to proti SQL v praci pres VPN takze se vytezuje vsechno jak
SSD, tak sit a i CPU. Kompiluji ten 111MB zdrojak...doba full deploy
kompilace byla 123s.

Teplo z NB samozrejme jde, ale ono to nefouka....kdyz dam ruku pred to
mrizovani tak jen citim teplo - zacnu ho vnimat tak cca 7cm od NB. Ale
necitim zadnej vitr. Proste jak kdyby to jen salalo.
Hluk neslysim zadnej ani kdyz dam ucho k NB...slysim akorat druhej disk
(klasickej) a manzelky PC, ktere je cca 3m daleko.

RV