OT NB na praci Re: Uklid veci

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Prosinec 3 10:02:09 CET 2020

ZBook je nejvyssi rada HP dedikovana (a mimochodem i certifikovana) na provozovani 3D aplikaci, nove kousky jsou cenove srovnatelne s nakupem jeteho vozidla.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindroush
Sent: Thursday, December 3, 2020 9:33 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT NB na praci Re: Uklid veci

Ja tam schvalne napsal, ze chapu, ze ruzni lide maji ruzne potreby a proto jim to muze vyhovovat.
Mel jsem zhruba stejny NB a pro me to bylo utrpeni - me proste ten konstantni sum vetraku, ktery prepne na vyti pri slabem zatizeni, vadi.
Tezko je mi verit tomu, ze ten stroj nize nevetra jak blazen, kdyz mu vytizite cpu na 100%, coz pri kompilaci takovyho macka vytizite urcite.
Co delam treba navic krome kompilaci je to, ze mi na tom hlavnim stroji neustale bezi 1 a vice virtualek, abych mohl zkouset ruzne veci - i kdyz treba kolega toto resi drazsi QNAPovou krabickou a opet pouziva pocitac jen jako rdesktop terminal na ty virtualky.

PS: Jednomu z potomku jsem ted nedavno porizoval neco jako 'herni notebook' a to mate teprv slyset, co je to 'vyti vetraku' ;-) J.

Jindroush <jindroush na seznam.cz>