Uklid veci

Čtvrtek Prosinec 3 06:54:05 CET 2020

st 2. 12. 2020 v 23:30 odesílatel Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> napsal:

> Coz je lepe, nez kdyz o to zajem neni a neproda se to ani za tu korunu.
> Obcas se mi stalo, ze za vec vydrazenou za korunu kupec poslal
> "nejakou" castku s textem, ze mu bylo blby to vyhrat za korunu.

Jo, taky jsem jednou vyhrál na aukru bluetooth parrot, za korunu, sice s
tím prodejce neměl práci s odesíláním, protože jsem si pro to dojel, ale i
tak jsem mu nějakou stovku dal.

Teď někdo nabízel na bazoši tři kancelářské šuplíky - kontejnery, bylo tam
zdarma, ale opět, nějakou stovku jsem tam nechal, za tři kusy nábytku,
které mi budou sloužit. (Ve skutečnosti jsem potřeboval tak jeden až dva,
pro sebe do pracovny a druhý do dětského pokoje, ale když měl tři, kterých
se chtěl zbavit, vzal jsem to všechno a ten třetí jsem nechal v garáži, na
nářadí dobré).

> Jinak dál hromadím "elektro" moje posedlost je vybirat z elektroodpadovych
> "popelnic" LED zarovky.

Kdo to tu byl s tou sbírkou robovysavačů, kde mu jich v bytě jezdilo
najednou asi dvacet? :-D

P.K.