Kvíz, přebytečnost bylo: Re: Uklid veci

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 2 23:41:19 CET 2020

> Omlouvám se za přílohu, ale zrovna dnes jsem narazil na jeden měřicí
> přístroj, který již svými

rozměry "přetéká" a musí uvolnit místo jiným věcem. Kdysi, když se měřící
park obměňoval jsem to zařadil do svého skladu ve snaze z toho někdy v
budoucnu něco vytěžit rozebráním ( asi přepínače, skříňku? ). Ale možná už
nastala ta doba, kdy rozebrat takovou věc je škoda a možná by někdo o
takové monstrum měl zájem.
Je tam totiž jedna zajímavost - název toho meřícího přístroje. Jsem si
skoro jistý, že je to nejdelší jednoslovný název pro měřicí přístroj.
Otázka je o co jde (to vím, kdysi jsem s tím pracoval) a jaký je doslovný
český ( nebo anglický ) překlad............? ( to nevím )

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>