Uklid veci

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 2 23:29:53 CET 2020

Veci ktere uz nepotrebuji, nebo mam ve vetsim mnozstvi rad venuju, zvlast,
kdyz vim, ze to nekdo dal upotrebi a udela mu to radost.
 Jinak jsem se naucil veci nafoti a dat na bazar. Nejcasteji Aukro, E-bay,
Bazos.
Ten cas to nafotit a nekam to povesit tomu venuju. Kdyz ani tam o to neni
zajem, pak to jde do sberneho dvora.
  A i veci , ktere jdou do srotu vetsinou jeste rozeberu a neco z toho
vyndam.
Kolikrat se vec, ktera se mi zdala zajimava neprodala , nebyl o ni vubec
zajem.
Na druhe strane nekdy naprosta zoufalost a v aukci se to vysplhalo do
zavratnych  castek.
Nejhorsi situace ktera muze nastat je, ze se to proda za korunu, nebo
pakatel. Pak musim jit, zabalit, poslat.
Sice je v cene prodeje postovne, ale clovek s tim ma praci a prakticky
nulovy zisk. Ale zase dobry pocit, ze to nekomu jeste poslouzi.
Coz je lepe, nez kdyz o to zajem neni a neproda se to ani za tu korunu.
Obcas se mi stalo, ze za vec vydrazenou za korunu kupec poslal
"nejakou" castku s textem, ze mu bylo blby to vyhrat za korunu.

Ze zrusenych zarizeni pripravenych k likvidaci  ve firme vytahuji krystaly,
oscilatory ( rakvicky ) , menice a jadra.
Sice uz toho mam mraky, ale je to male a da se to skladovat. Vetsi veci uz
take nemam kam davat a postupne ty stare velke
vytahuji a zbavuju se jich...
Jinak dál hromadím "elektro" moje posedlost je vybirat z elektroodpadovych
"popelnic" LED zarovky.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>