Plynovy kotel Protherm Medved 30 KLOM - chyba F1

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Prosinec 2 17:16:26 CET 2020

Kolega měl na plynovém kotli jiné značky podobný problém. Občas to
spadlo do chyby a po Resetu zase ok.
Po výměně usměrňovacího trafa na řídící desce, vše bylo ok. Na tom trafu
to ale bylo vidět, že je fakt v prdeli,
bylo nafouknuté....
Asi Vám to nepomůže, ale co kdyby....

Zdeněk Aster