spotreba sublery

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Prosinec 2 12:20:31 CET 2020

Pokud si budete kupovat novou, tak si dejte pozor na padělky, hlavně u
Mitutoyo.
Dobrá značka je i Mahr.
Mitutoyo 500-181-30 je nyní v akci za 83 EUR bez daně u ofiko zástupců.
A hlavně si nekupujte posuvku z Lídlu, změnili výrobce a nyní je to
tragédie, ty starší byly solidní, ale taky vybíjejí baterku.
Karel

st 2. 12. 2020 v 11:42 odesílatel peter tesar <peter.tesar na centrum.sk>