spotreba sublery

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Středa Prosinec 2 11:42:26 CET 2020

Aha, dakujem za zaujimavu informaciu. Priznavam ze som sam nikdy
neskumal tie kapacity, ale som veril navodu a daval som tam co pisu.
Naozaj vyzera ze SR44 a LR44 maju prakticky rovnaku kapacitu.
Skusim teda pri najblizsej vymene LR44. Pri ich cene mozno vydrzim
chvilu aj to, ze mi caste vymeny "piju krv", aspon kym nezozeniem lepsiu
subleru.
PT.