spotreba sublery

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Středa Prosinec 2 12:40:08 CET 2020

Dakujem pekne za tip.
Mitutoyo za 83 som videl, ale stale je mierne nad moj hruby limit 50 EUR.

Bola mi tu doporucena tradicna znacka Somet, konkretne Katalogové číslo
14015451, takze som sa ako milovnik tradicii potesil (obe moje klasicke
sublery su Somet). Aj ked tusim, ze asi je to dnes uz len znacka,
(Tesla, Eta, ...), ale ak mi to niekto vyslovene nevyhovori, ze s tym ma
zle skusenosti, asi pojdem do tej. Aj cena by mala byt lahko pod 50 EUR.
Aj ked ma pre mna nevyuzitelny USB vystup, ide do nej baterka CR1632
(menej bezna a drahsia ako LR44), mala by aspon vydrzat dlho.

PT.