Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Sobota Srpen 29 21:04:57 CEST 2020

Kouknul jsem na ten OR kdyz jste to tady asi vy napsal a vypada to, ze
je samy bug, nejaka hodne nedotazena verze v tech procesorech...
Mozna se ta verze lisi u ruznych desek?
Hodil bych na to bobek a udelal napajeni rizene nejakym jednoduchym MCU,
muze komunikovat pres uart atp. Ja mam teda u TV RPi 4 a normalne mam
power management udelanej vytazenim adapteru ze zasuvky, kdyz se
zapomene a bezi to par dni, taky se nic nestane ;-)