Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 29 20:59:32 CEST 2020

Jen malý povzdech.
Chtěl bych tu desku OPi PC poladit, aby to vypínání a další věci uměla.
Už se dlouho trápím s tím firmware pro pomocný procesor OpenRISC, ale s
mizernými výsledky.
Nemůžu třeba ani pořádně rozjet natažení toho firmware za chodu systému.
Při rebootu to nějak jde (s důrazem na slovo "nějak"), ale to je pro
ladění samozřejmě celkem nepoužitelné.
V zoufalství jsem už použil druhou desku OPi PC, která mi nedávno
přišla. Tam to funguje taky blbě, ale zase jinak blbě. Přitom obě jsou
desky OPi PC, jen jedna verze 1.2 a druhá 1.3.

Připadám si jako v bažině, nikde žádný pevný bod.

Pokud to náhodou někdo máte v ruce, tak prosím napište.

Díky.
PL (nešťastný a už dost nasraný)