mech: jak vrtat mosaz CuZn39Pb3 / MS58 ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Srpen 21 23:02:31 CEST 2020

vrtak novej, brousenej(stribrnej), tedy na ocel. problem bude to
predvrtani a pokus vrtat to jako hlinik. tam pridam lih a na skoro
jakekoliv otacky s citem vytahnu sponu jak si preju. prerusuju, aby je
vzal vysavac :-).
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65