mech: jak vrtat mosaz CuZn39Pb3 / MS58 ?

Ales Prochaska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Srpen 21 18:53:22 CEST 2020

Hm, to je pravda, křížový stůl se na tohle hodí, jinak je to docela
otravné. Ale zase tak úplně hrozné to není, stačí chytit jednou
upínkou a to už se dá vydržet. Jinak se to dá pořešit těžším svěrákem.
Bez nebezpečí se dá vrtat "z ruky" tak do průměru vrtáku 6 až 8 mm,
ten se ještě dá udržet když se kousne (míněno tak, že se vrták zlomí a
nevytrhne to svěrák z ruky).

Aleš Procháska