mech: jak vrtat mosaz CuZn39Pb3 / MS58 ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Srpen 21 18:28:14 CEST 2020

diky za vycerpavajici odpoved, primo od "zdroje" :-)
jen nevim jak bych si v pripade prisroubovanyho sveraku ladil ten
material pod vrtak ? to se pocita s krizovym stolem ?  co dira to
stelovani, to snad ani nejde :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65