HDMI-DVI.

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Srpen 21 16:09:45 CEST 2020

On 21.08.2020 15:21, Josef Dvoracek wrote:
> Když kupujeme nové laptopy, tak se snažíme o USB-C s display-port
> alternate mode, standard pro prezentace je HDMI.

U laptopu je USB-C zrejma volba pro spoustu veci, i kdyz lepsi by byl
fungujici HDMI. Mnohokrat jsem mel problem, ze k televizi se pripojim,
ale zvuk na ni nesel nasmerovat (pres HDMI)

> Mohl bych se Vás zeptat, jak to přesně vypadá? Musí to být fičura
> podporovaná monitorem, nebo na to máte nějaký průchozí "switch"?
> Kolik monitorů (a s jakým rozlišením) tam máte pověšeno? Projde i USB?

Mam dva Delly, ten velky ma DP out a z nej je primo DP-DP kabelem
pripojeny mensi sekundarni. HD monitory muzou byt zretezeny az 4 - jde o
celkovy bandwidth, ktery tece uz prvnim kabelem.

Rika se tomu daisy-chaining, aka MST.
https://www.displayport.org/cables/driving-multiple-displays-from-a-single-displayport-output/

S tim USB jsem to zatim nezkousel, ale budu predelavat kabelaz, tak
uvidim, jestli do toho prvniho vubec musim usb strcit.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>