HDMI-DVI.

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Pátek Srpen 21 15:21:38 CEST 2020

Když kupujeme nové laptopy, tak se snažíme o USB-C s display-port
alternate mode, standard pro prezentace je HDMI.

Důvodem je i napájení přes USB-C power delivery a možnost mít pracoviště
(monitory, síť, napájení, klávesnice+myš) připojené jedním portem, mít
možnost půjčování zapomenutých zdrojů, atd.

Převod z USB-C DP -> HDMI je triviální.

 > zretezeni monitoru,

Mohl bych se Vás zeptat, jak to přesně vypadá? Musí to být fičura
podporovaná monitorem, nebo na to máte nějaký průchozí "switch"?
Kolik monitorů (a s jakým rozlišením) tam máte pověšeno? Projde i USB?

děkuji

JD