HDMI-DVI.

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Srpen 21 15:28:21 CEST 2020

Např. HP hodně tlačí DP a Dell zase hodně často má HDMI. Monitory mají asi častěji HDMI než DP. Pomalu umírá DVI, často ho už nemají ani monitory. Takže nejčastější jsou HDMI a DP. Osobně bych řekl, že HDMI je častější, protože ho používá i běžná elektronika, ale v případě IT je potřeba si pohlídat obě strany a pořídit správný kabel.