Re: kicad knihovna na silovinu, jistič, stykač, zásuvka, svorkovnice

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 18 21:01:37 CEST 2020

S KiCadem nijak neporadím, protože ho nepoužívám a neznám.
Ale tak šmahem tuhle možnost nezavrhoval.
Vím o firmách, které i na docela vysoké úrovni malují rozvaděče v Eagle.
A vyjede jim z toho rozpiska komponent atd.
Takže v KiCadu by to jistě šlo udělat nějak dost podobně.

Jistě jsou na různé věci různé specializované programy.
Ale člověku se dobře dělá v tom, co důvěrně zná. Takže často výhoda
toho, že mám nějaký SW v roce, převáží výhody specializovaného SW.

Já už jsem třeba v Eagle namaloval dost "strojařských" věcí, které jsem
pak přes export do DXF pálil na laseru nebo frézoval na CNC frézce.
Případně to maluju v CAMu a nikoli v CADu, protože mi můj CAM
(Aspire) velmi vyhovuje svým pojetím a ovládáním. Což pro mě vyváží
to, že jeho CADové možnosti jsou jistě dost omezené.

PL