Re: kicad knihovna na silovinu, jistič, stykač, zásuvka, svorkovnice

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Srpen 18 21:29:22 CEST 2020

Ano přesně tak jde jen o schéma, aby člověk měl představu, co vše bude
potřeba a
tak podobně. Je mi jasné, že na to jsou programy a lepší, ale kicad umím
a budu to mít
v tom rychle, včetně toho, že si to co potřebuji dokreslím, ale myslel
jsem, že už to
třeba někdo používal, tak mohlo být spousta věcí nakreslených.
Nicméně dík za navrh toho Qelectrotech mrknu na to pokud to půjde rozumě
rychle
tak se asi tomu úplně nebráním, ale radši bych tu knihovnu do Kicadu :-)

Zdeněk Aster