Re: kicad knihovna na silovinu, jistič, stykač, zásuvka, svorkovnice

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Srpen 18 20:42:44 CEST 2020

Na to jsou úplně jiné programy...

Za všechny bych jmenoval GNU/GPL Qelectrotech.

Ono jaksi od programu primárně určeného pro návrh DPS chtít, aby uměl
kreslit elektroinstalace, je něco jako drbat se levou rukou za pravým
uchem, ale ještě k tomu prostrčenou mezi nohama...

--
Jirka