RE: OT Proclení zásilky

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Srpen 9 09:43:58 CEST 2020

Super, díky!
Teď je jen otázka, jestli se tam dá clít i zásilka, která nejde přes poštu, ale přes DHL, a na druhou stranu jestli mi ji DHL vydá s tím, že si ji proclím sám nebo jestli mi jí uvězní (tuším 130Kč za den na skladu) s tím, že mi ji dá, až budu mít vyřízené všechny papíry.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Josef Zeman
Sent: Saturday, August 8, 2020 9:43 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT Proclení zásilky

Žádná věda to není. Zatím pokaždé mi větší (podezřelá) zásilka skončila na celní poště. Pokaždé mi přišel dopis s fotkou balíku. Ty mi už chodí mailem, což jsem si tam zařídil. Pošta Praha 120 a několik poskoků tam a zpět mezi okénky výdejna, celnice a pokladna. Byl jsem venku pokaždé do půl hodiny s balíkem v ruce. Docela příjemně mne to překvapilo, stejně jako vstřícný přístup tamních lidí. Čekal jsem spíš žábu na prameni. Náhradní díly, telefony a různé jiné železo v cenách pár set dolarů. Cena za úřední úkon je zhruba stovka. Nemám už důvod nechávat něco clít někoho jiného. Sám to zvládnu rychleji a levněji.

Zeman