RE: OT Proclení zásilky

Josef Zeman jozem na volny.cz
Neděle Srpen 9 10:55:36 CEST 2020

Přišlo mi něco i přes PPL. To šlo taky přes celní poštu, když jsem nahlásil, že si to proclím sám. Popis anabáze s DHL je v tomhle odkazu:
https://www.kluvanek.cz/2016/08/jak-jsem-proclival-balik/
Jestli se něco nezměnilo, tak stále platí, že papítožrouti jen tak nevymřou. Ale pro inspiraci, na co se připravit, je to fajn. Obdobně jsem začínal na celní poště. Taky popis z nějakého blogu, takže jsem tam napochodoval jak starej mazák. A celníkům to vyhovovalo. Měli se mnou míň práce a vysvětlování.

Zeman