RE: OT Proclení zásilky

Josef Zeman jozem na volny.cz
Sobota Srpen 8 21:42:36 CEST 2020

Žádná věda to není. Zatím pokaždé mi větší (podezřelá) zásilka skončila na celní poště. Pokaždé mi přišel dopis s fotkou balíku. Ty mi už chodí mailem, což jsem si tam zařídil. Pošta Praha 120 a několik poskoků tam a zpět mezi okénky výdejna, celnice a pokladna. Byl jsem venku pokaždé do půl hodiny s balíkem v ruce. Docela příjemně mne to překvapilo, stejně jako vstřícný přístup tamních lidí. Čekal jsem spíš žábu na prameni. Náhradní díly, telefony a různé jiné železo v cenách pár set dolarů. Cena za úřední úkon je zhruba stovka. Nemám už důvod nechávat něco clít někoho jiného. Sám to zvládnu rychleji a levněji.

Zeman